Bij een waterlek of een brandje wilt u niet zelf voor de kosten opdraaien. Daarom is een brandverzekering onmisbaar. Bent u de eigenaar van een nieuwbouwwoning of hebt u uw woning structureel laten renoveren (minder dan 15 jaar geleden gebouwd of gerenoveerd)? Dan hebben we goed nieuws voor u!
Als u tussen 15 februari en 15 mei 2024 een nieuwe brandverzekering afsluit bij P&V, krijgt u 15% korting op uw premie voor de basiswaarborgen van het ‘gebouw’ en dat zolang uw contract loopt (als u de risico’s niet wijzigt). Bovendien komt deze korting boven op de bestaande premiekorting voor nieuwe of gerenoveerde woningen.
Uw P&V-adviseur vertelt u er graag meer over.
Enkele troeven van de brandverzekering Ideal Woning
U kunt rekenen op een prima basisbescherming waarbij u zelf kunt kiezen of u bepaalde zaken extra wil verzekeren.
U kiest zelf hoe de schade aan uw woning hersteld wordt, maar wij staan, indien gewenst, persoonlijk aan uw zijde om u te helpen bij het vinden van de beste oplossing.
Bij noodgevallen zorgt de P&V Bijstand voor onmiddellijke hulp: 24 uur op 24, 7 dagen op 7 voor u klaar.
Goed om weten: deze actie geldt niet voor:
huurders
appartementen, caravans, chalets, …
bestaande P&V-brandverzekeringen die worden omgezet naar een brandverzekering Ideal Woning
Meer weten?
Graag meer informatie over deze actie? Neem een kijkje in de actievoorwaarden of contacteer uw P&V-adviseur voor een gratis en vrijblijvend adviesgesprek op kantoor, bij u thuis of via video-call.
Dit document is een reclamedocument met daarin algemene informatie over de verzekering P&V Woning ontwikkeld door P&V, een merk van P&V Verzekeringen, en waarop het Belgische recht van toepassing is. Om uw risicoprofiel te bepalen, hanteren we enkele segmentatiecriteria. Op deze verzekering zijn uitsluitingen, beperkingen en voorwaarden in verband met de verzekerde risico’s van toepassing. We verzoeken u dus om de algemene voorwaarden en de IPID-fiche aandachtig te lezen vóór de onderschrijving. Ze zijn beschikbaar op de website www.pv.be of op eenvoudig verzoek bij een P&V-adviseur. De verzekeringsovereenkomst wordt aangegaan voor één jaar met stilzwijgende verlenging.
Bij eventuele klachten kunt u contact opnemen met een P&V–adviseur, uw bevoorrechte gesprekspartner voor al uw vragen. Hij/Zij zal alles doen om u zo goed mogelijk te helpen. U kunt ook rechtstreeks contact opnemen met de dienst Klachtenmanagement van P&V die uw klacht of opmerking zorgvuldig zal onderzoeken. Deze dienst zal de verschillende partijen trachten te verzoenen en naar een oplossing zoeken. U kunt contact opnemen per post (Klachtenmanagement, Koningsstraat 151, 1210 Brussel), via e–mail (klacht@pv.be) of telefonisch (02/250.90.60). Als u niet akkoord gaat met de voorgestelde oplossing, dan kunt u zich wenden tot de Ombudsdienst van de Verzekeringen (de Meeûssquare 35 te 1000 Brussel), telefonisch 02/547.58.71 of via e–mail (info@ombudsman-insurance.be) (www.ombudsman-insurance.be).
Als klant bent u beschermd door de gedragsregels inzake verzekeringen.
Voor persoonlijk advies of een verzekeringsofferte neemt u best contact op met een van onze adviseurs. U kunt ook de volledige juridische informatie raadplegen.
Comentarios